Οι περιπέτειες του Ζαχαρία Δεντοφτιάχνω...

 

 

Επεισόδιο 1: Η σχετικότητα του χρόνου

Ο Ζαχαρίας αντιλαμβάνεται ότι ο χρόνος είναι υποκειμενικός και εξαρτάται από την ταχύτητα του Project Manager καθώς παρατηρεί το developer...

 

Επεισόδιο 2: Ο κατηραμένος IFης

Ο Ζαχαρίας γνωρίζει τις χαρές του pro-managerial κώδικα που οδήγησε τον προϊστάμενό του εκεί που είναι σήμερα (τώρα αυτό είναι καλό; )

 

Επεισόδιο 3: Πελατοκεντρική προσέγγιση

Ο Ζαχαρίας έχει μια χαρούμενη επαφή με έναν πελάτη που γνωρίζει ακριβώς τι θέλει, τι πρόβλημα έχει και πως να το λύσει (ο ψυχίατρος διατίθεται προαιρετικά).

 

Επεισόδιο 4: Το πρωί με τη δροσούλα

Ο Ζαχαρίας, αρκετά αργοπορημένος, πέφτει επάνω στο αφεντικό του κ. Χοντρολεφτά Υποσχετόπουλο, στην είσοδο της εταιρίας...

 

Επεισόδιο 5: Η μαγεία της απλότητας

Ο Ζαχαρίας αναλαμβάνει την αξιολόγηση μιας εφαρμογής που ακυρώνει τις μη ενεργοποιημένες ακυρώσεις των ενεργοποιήσεων...

 

Επεισόδιο 6: Διοικητική αρτιότητα

Ο Ζαχαρίας έρχεται αντιμέτωπος με το τέρας της γραφειοκρατίας. Τα αποτελέσματα είναι...πολύχρωμα....

 

Επεισόδιο 7: Σαφείς προτεραιότητες

Ο Ζαχαρίας δέχεται αλληλεπικαλυπτόμενες αιτήσεις για επείγουσες δουλειές...αλλα παίρνει την εκδίκησή του!

 

Επεισόδιο 8: Τα interviews κάνουν κακό στην υγεία

Ο Ζαχαρίας μάλλον θα το σκεφτεί πολύ πριν αποφασίσει και πάλι να αναζητήσει αλλού πορτοκαλιές...

 

Επεισόδιο 9: Το μετέωρο βήμα του Project Manager

Η πώς να κρατήσετε ευτυχισμένο τον Project Manager σας (τουλάχιστον μέχρι να δει οτι πήρε ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που ζήτησε)...

 

Επεισόδιο 10: Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο

Ποιός είπε ότι υπάρχουν παράλογες απαιτήσεις; Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει ό,τι θέλει, και ο Ζαχαρίας είναι πάντα (?) πρόθυμος να τον εξυπηρετήσει…

 

Επεισόδιο 11: Τα Master δεν κάνουν τον Developer...

Όταν ο καινούριος συνάδελφος έχει Master, τότε δεν χρειάζεται να του δείξεις τη δουλειά του. Ο Ζαχαρίας βιώνει την εμπειρία του να συνεργάζεσαι με απόφοιτο Πανεπιστημίου χωρίς πρακτική εμπειρία...

 

Επεισόδιο 12: Μην προσπαθείς να μάθεις μια χελώνα να χορεύει......

Πως αντιμετωπίζεις έναν IT manager που ξεχωρίζει την οθόνη από τον κάδο του πλυντηρίου ρούχων μόνο και μόνο επειδή η τελευταία είναι τετράγωνη;

 

Επεισόδιο 13: Να κάνει η μάνα...

Ο Ζαχαρίας παίρνει μια προσωπική γεύση από τις χαρές του outsourcing, παίζοντας το "βρείτε ποιός το φτιάχνει τελικά"...

 

Επεισόδιο 14: Στην παραλία, τα πράγματα τα βλέπεις αλλιώς ...

Διακοπές! Παραλία, ηρεμία, όμορφες παρουσίες...και ο Ζαχαρίας έχει μια... ενδιαφέρουσα συνάντηση! (Οχι από πλευράς IQ φυσικά)

 

Επεισόδιο 15: Αδιαμφισβήτητη κρίση...

Ο Απόλυτος Ξερόλας ξαναχτυπά και, με την πολυετή εμπειρία που τον χαρακτηρίζει, μας δίνει μαθήματα καταστροφής μιας ιδανικής πρόσληψης.

 

Επεισόδιο 16: Πώς να είστε σαφείς και περιεκτικοί...

Ορισμένοι πελάτες καταλαβαινουν μόνο μια ιδιαίτερη διάλεκτο. Το θέμα είναι οτι κανείς δεν έχει ακόμα καθορίσει ποιά είναι αυτή η διάλεκτος!

 

Επεισόδιο 17: Φοβού τους τεχνικούς......

Τι να πει κανείς σε ένα τεχνικό που θεωρεί οτι ο Device Manager είναι υπαρκτό πρόσωπο; Δείτε πώς ο Ζαχαρίας έρχεται αντιμέτωπος με τον υπερφίαλο νέο τεχνικό της εταιρίας του που μισεί τα Windows και αρέσκεται στο Raid 105...