Οι περιπέτειες του Ζαχαρία
Δεντοφτιάχνω...
Επεισόδιο 1: Η σχετικότητα του
χρόνου
Ο
Ζαχαρίας αντιλαμβάνεται ότι ο χρόνος είναι υποκειμενικός και εξαρτάται από την
ταχύτητα του Project Manager καθώς παρατηρεί το developer...
Επεισόδιο 2: Ο κατηραμένος
IFης
Ο
Ζαχαρίας γνωρίζει τις χαρές του pro-managerial κώδικα που οδήγησε τον
προϊστάμενό του εκεί που είναι σήμερα (τώρα αυτό είναι καλό; )
Επεισόδιο 3: Πελατοκεντρική
προσέγγιση
Ο
Ζαχαρίας έχει μια χαρούμενη επαφή με έναν πελάτη που γνωρίζει ακριβώς τι θέλει,
τι πρόβλημα έχει και πως να το λύσει (ο ψυχίατρος διατίθεται προαιρετικά).
Επεισόδιο 4: Το πρωί με τη
δροσούλα
Ο
Ζαχαρίας, αρκετά αργοπορημένος, πέφτει επάνω στο αφεντικό του κ. Χοντρολεφτά
Υποσχετόπουλο, στην είσοδο της εταιρίας...
Επεισόδιο 5: Η μαγεία της
απλότητας
Ο
Ζαχαρίας αναλαμβάνει την αξιολόγηση μιας εφαρμογής που ακυρώνει τις μη
ενεργοποιημένες ακυρώσεις των ενεργοποιήσεων...
Επεισόδιο 6: Διοικητική
αρτιότητα
Ο
Ζαχαρίας έρχεται αντιμέτωπος με το τέρας της γραφειοκρατίας. Τα αποτελέσματα
είναι...πολύχρωμα....
Επεισόδιο 7: Σαφείς
προτεραιότητες
Ο
Ζαχαρίας δέχεται αλληλεπικαλυπτόμενες αιτήσεις για επείγουσες δουλειές...αλλα
παίρνει την εκδίκησή του!
Επεισόδιο 8: Τα interviews
κάνουν κακό στην υγεία
Ο
Ζαχαρίας μάλλον θα το σκεφτεί πολύ πριν αποφασίσει και πάλι να αναζητήσει αλλού
πορτοκαλιές...
Επεισόδιο 9: Το μετέωρο βήμα
του Project Manager
Η
πώς να κρατήσετε ευτυχισμένο τον Project Manager σας (τουλάχιστον μέχρι να δει
οτι πήρε ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που ζήτησε)...
Επεισόδιο 10: Ο πελάτης έχει
πάντα δίκιο
Ποιός
είπε ότι υπάρχουν παράλογες απαιτήσεις; Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει ό,τι θέλει,
και ο Ζαχαρίας είναι πάντα (?) πρόθυμος να τον εξυπηρετήσει…
Επεισόδιο 11: Τα Master δεν
κάνουν τον Developer...
Όταν
ο καινούριος συνάδελφος έχει Master, τότε δεν χρειάζεται να του δείξεις τη
δουλειά του. Ο Ζαχαρίας βιώνει την εμπειρία του να συνεργάζεσαι με απόφοιτο
Πανεπιστημίου χωρίς πρακτική εμπειρία...
Επεισόδιο 12: Μην προσπαθείς
να μάθεις μια χελώνα να χορεύει......
Πως αντιμετωπίζεις έναν IT manager που ξεχωρίζει την οθόνη από τον κάδο του πλυντηρίου ρούχων μόνο και μόνο επειδή η τελευταία είναι τετράγωνη;
Επεισόδιο 13: Να κάνει η μάνα...
Ο Ζαχαρίας παίρνει μια προσωπική γεύση από τις χαρές του outsourcing, παίζοντας το "βρείτε ποιός το φτιάχνει τελικά"...
Επεισόδιο 14: Στην παραλία, τα
πράγματα τα βλέπεις αλλιώς ...
Διακοπές! Παραλία, ηρεμία, όμορφες παρουσίες...και ο Ζαχαρίας έχει μια... ενδιαφέρουσα συνάντηση! (Οχι από πλευράς IQ φυσικά)
Επεισόδιο 15: Αδιαμφισβήτητη
κρίση...
Ο Απόλυτος Ξερόλας ξαναχτυπά και, με την πολυετή εμπειρία που τον χαρακτηρίζει, μας δίνει μαθήματα καταστροφής μιας ιδανικής πρόσληψης.
Επεισόδιο 16: Πώς να είστε σαφείς και περιεκτικοί...
Ορισμένοι πελάτες καταλαβαινουν μόνο μια ιδιαίτερη διάλεκτο. Το θέμα είναι οτι κανείς δεν έχει ακόμα καθορίσει ποιά είναι αυτή η διάλεκτος!
Επεισόδιο 17: Φοβού τους τεχνικούς......
Τι να πει κανείς σε ένα τεχνικό που θεωρεί οτι ο Device Manager είναι υπαρκτό πρόσωπο; Δείτε πώς ο Ζαχαρίας έρχεται αντιμέτωπος με τον υπερφίαλο νέο τεχνικό της εταιρίας του που μισεί τα Windows και αρέσκεται στο Raid 105...