ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ MICROSOFT TRAIN SIMULATOR

 

 

Μέσα από αυτή τη στήλη έχετε τη δυνατότητα να κατεβάζετε έτοιμες αποστολές, τις οποίες ακολούθως θα μπορείτε να εκτελέσετε στο δικό σας υπολογιστή. Για την εκτέλεση των αποστολών απαιτείται να έχετε εγκατεστημένο το λογισμικό Microsoft Train Simulator.

 

Οι αποστολές διατίθενται συμπιεσμένες. Για την αποσυμπίεσή τους, ανοίξτε σε ένα παράθυρο το φάκελο C:\Program Files\Microsoft Games\Train Simulator\UTILS (αυτή είναι η προεπιλεγμένη θέση) και σύρετε το εικονίδιο τύπου *.apk της αποστολής επάνω στο εικονίδιο της εφαρμογής tsunpack.exe. Ακολούθως θα ανοίξει ένα παράθυρο μηνύματος «Unpackage new activity to route …»· απαντώντας καταφατικά, ίσως να εμφανιστεί μια σειρά παραθύρων μηνυμάτων που θα σας ειδοποιούν ότι μια σύνθεση που περιλαμβάνεται στην αποστολή υπάρχει ήδη στον υπολογιστή σας και θα σας ερωτούν αν θέλετε η σύνθεση της αποστολής να υπερεγγραφεί επί της υπάρχουσας. Συνίσταται να απαντήσετε «Ναι», αν και δε θα πρέπει να αντιμετωπίσετε πρόβλημα ακόμη κι αν απαντήσετε «Όχι».

 

Οι αποστολές έχουν δημιουργηθεί με την έκδοση 2002 του Train Simulator, η οποία διαθέτει περισσότερο τροχαίο υλικό από την πρώτη έκδοση, ενώ έχει εγκατασταθεί και το αρχείο αναβάθμισης Train_Update1, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από το site του παιχνιδιού. Εάν έχετε πραγματοποιήσει αλλαγές στις διαδρομές με χρήση του Route Editor, ίσως οι αποστολές να μην εκτελούνται σωστά.

 

Όλες οι αποστολές έχουν δοκιμαστεί εξονυχιστικά πριν από την ανάρτησή τους. Εντούτοις, δεν αποκλείεται να παρουσιαστούν σφάλματα κατά την εκτέλεσή τους. Μη διστάσετε να αναφέρετε με e-mail οποιοδήποτε σφάλμα παρατηρήσετε.

 

 

*      Γραμμή Λαυρίου – Αγίων Αναργύρων

Ø    αντίθετα με ότι ονειρεύονταν στο Κ.Τ.Ε.Λ. Αττικής περί εξοβελισμού της γραμμής Λαυρίου μακριά από τις πόλεις, η γραμμή διαπλατύνθηκε ακολουθώντας πιστά την υφιστάμενη χάραξη νοτίως «Κορωπίου», έστω κι αν αυτό σημαίνει ότι η ανωτάτη ταχύτητα της γραμμής θα είναι χαμηλή. Δυστυχώς, η ηλεκτροκίνηση και ο διπλασιασμός της γραμμής δεν έχουν ακόμα προχωρήσει, όμως αυτό (για έναν σοβαρό operator…) δεν είναι πρόβλημα. Έτσι, ο συρμός που σήμερα εκτελεί το δρομολόγιο των 1140 από τον Πειραιά προς το Λαύριο εκτελείται από δύο συζευγμένα πετρελαιοκίνητα Desiro, χωρίς επιγραφές του Proastiakos, κι εσείς το «παραλαμβάνετε» εν κινήσει ακριβώς πριν την είσοδό του στο Μαρκόπουλο. Ως τοπικό, το δρομολόγιο εκτελεί όλες τις στάσεις, μια μικρή δε καθυστέρηση του ανερχόμενου δρομολογίου που αναχώρησε στις 1205 από το Λαύριο θα σας κρατήσει για λίγα λεπτά στο σταθμό του Μαρκόπουλου. Από εκεί, το ταξίδι συνεχίζεται ομαλά μέχρι το Δασκαλειό, όπου «παραδίδετε» εν κινήσει το τρένο και το δικό σας έργο έχει ολοκληρωθεί. Η αποστολή εκκινεί στις 1229, είναι εύκολη και διαρκεί περίπου 20’.

Ø    μπορεί πλέον τα μεταλλεία του Δασκαλειού να είναι ανενεργά και να μη διακινείται γλεύκος από το Κορωπί, ωστόσο η εμπορευματική δραστηριότητα της γραμμής του Λαυρίου συνεχίζει και σήμερα την παλιά παράδοση: απόψε ένας συρμός μεταφοράς containers βάρους 1000tn αναχώρησε πίσω από το τελευταίο δρομολόγιο της ημέρας από Λαύριο προς Πειραιά και κινείται με προορισμό τη διαλογή του Θριασίου. Εσείς «παραλαμβάνετε» το εμπορικό αυτό τρένο εν κινήσει λίγο πριν την είσοδο του Δασκαλειού και το οδηγείτε προς τα βόρεια, όμως εκείνο το βράδυ γίνεται συντήρηση κάποιων μεταλλικών γεφυρών μεταξύ Κουβαρά και Μαρκόπουλου, με αποτέλεσμα το τελευταίο τρένο από Πειραιά προς Λαύριο να έχει μικρή καθυστέρηση. Και εκτός αυτών, ο σημαφόρος εισόδου της Κερατέας είναι χαλασμένος· όπως επιβάλλεται σε αυτές τις περιπτώσεις, ακινητοποιείστε μπροστά από τον κατεβασμένο σημαφόρο και με το πλήκτρο Tab αιτείστε γραμμή ελεύθερη για την είσοδό σας στο σταθμό, προχωρείτε με χαμηλή ταχύτητα κι εκεί πια περιμένετε για να διασταυρωθείτε με το καθυστερημένο κατερχόμενο τρένο προς Λαύριο (η θέα από ψηλά, που καλείται με τα πλήκτρα Ctrl+Shift+9, σας επιτρέπει να δείτε τα φωτισμένα παράθυρα του Desiro καθώς εμφανίζεται από την καμπύλη του σταδίου). Άμα τη αφίξει του συνεχίζετε, προσέχοντας να διατηρείτε στα όρια την ταχύτητά σας στις κατηφορικές καμπύλες μεταξύ Κουβαρά και Καλυβίων Θορικού, να επιβραδύνετε εγκαίρως στις περιοχές των εργασιών και να μην υπερβαίνετε τα 37mph σε τυχόν διελεύσεις αλλαγών δια της παρακαμπτηρίου. Το δικό σας ταξίδι ολοκληρώνεται εν κινήσει στην έξοδο του Μαρκόπουλου. Η αποστολή εκκινεί στις 2311, είναι εύκολη και διαρκεί περίπου 25’.

 

=============================================

Προσοχή! Οι παρακάτω υπερσυνδέσεις οδηγούν σε δικτυακό χώρο εκτός Ε. Μ. Πολυτεχνείου, ως εκ τούτου ενδέχεται να τροποποιηθούν, να καθίστανται προσωρινά μη διαθέσιμες ή και να καταργηθούν χωρίς πρότερη προειδοποίηση. Θα καταβληθεί προσπάθεια να ελέγχεται τακτικά η αρτιότητά τους.

 

Για την εκτέλεση των δύο παραπάνω αποστολών απαιτείται η λήψη και η σύμφωνα με τις συνοδευτικές οδηγίες εγκατάσταση των παρακάτω στοιχείων:

ü    http://www.thetrain.de/de/downloadarea/griechische-strecke-lavriakos-und-griechische-draisine-d44/

ü    http://www.thetrain.de/de/downloadarea/griechenland-ose-660-desiro-dmu/

 

Απευθύνονται ευχαριστίες στον κ. Π. Χονδρόπουλο για την άδεια χρήσης της διαδρομής επί της γραμμής Λαυρίου – Αγίων Αναργύρων.

=============================================

 

 

 

 

*      Διαδρομή Hisatsu Line

Ø    Ένα τοπικό δρομολόγιο καλείστε να εκτελέσετε αυτή τη φορά. Δύο αυτοκινητάμαξες τύπου Kiha 31 εκκινούν ένα βροχερό φθινοπωρινό ξημέρωμα από το Yoshimatsu και καταλήγουν στο Yatsushiro, έχοντας προηγουμένως σταματήσει σε όλους τους σταθμούς και τις στάσεις της διαδρομής κι έχοντας συναντηθεί, εφ’ όσον το δρομολόγιο τηρείται χωρίς σημαντικές αποκλίσεις, με 4 αντιθέτως κινούμενους συρμούς. Το δρομολόγιο είναι αρκούντως «χαλαρό», ώστε να επιταχύνετε και να επιβραδύνετε ομαλά, χωρίς τον κίνδυνο καθυστέρησης. Κατά τη διέλευση από αλλαγές τροχιάς δια της παρακαμπτηρίου προσέξτε να μην υπερβείτε τα 40km/h, ενώ μια άλλη μακροσκελής βραδυπορία που πρέπει να τηρήσετε είναι μεταξύ των σταθμών Yatake και Hitoyoshi, όπου, προφανώς λόγω έργων, προσωρινά η διέλευση επιτρέπεται με 25km/h το πολύ. Επισημαίνεται ότι το προτεινόμενο όριο ταχύτητας των 85km/h είναι μάλλον επικίνδυνο για τα τμήματα με κλειστές καμπύλες· για πλήρη ασφάλεια, διατηρήστε την ταχύτητα του οχήματος στα 75km/h. Η αποστολή εκκινεί στις 645, είναι μέτριας δυσκολίας και διαρκεί περίπου 2.25’.

 

Ø    Σήμερα στη γραφική διαδρομή της Hisatsu Line κινείται μεταξύ άλλων κι ένας συρμός μεταφοράς πετρελαίου, τον οποίο «παραλαμβάνετε» εν κινήσει από το Yatsushiro και «παραδίδετε» επίσης εν κινήσει στη γραμμή που αποκλίνει ανατολικά μετά το Hitoyoshi. Δεν προβλέπεται κάποια στάση σας, ενώ αναμένεται να συναντηθείτε ισόπεδα με μια τοπική αυτοκινητάμαξα στο Shiroishi και ανισόπεδα με έναν άλλο εμπορευματικό συρμό λίγο έξω από το Yatsushiro (συνίσταται αμέσως με την έναρξη της αποστολής να δώσετε πλήρη επιτάχυνση). Η σχεδόν συνεχής ανωφέρεια θα κρατήσει σε κάποια σημεία χαμηλή την ταχύτητά σας, ενώ συνίσταται να μην υπερβαίνετε τα 50mph σε ανοιχτή γραμμή και τα 25mph κατά τη διέλευση των κλειδιών δια της παρακαμπτηρίου. Σε δύο σημεία θα συναντήσετε έργα της γραμμής, οπότε θα πρέπει να τηρήσετε τις οριζόμενες από τα σήματα βραδυπορίες. Η αποστολή εκκινεί στις 1417, αξιολογείται ως εύκολη και διαρκεί περίπου 1.00’.

 

 

*      Διαδρομή InnsbruckSt. Anton

Ø    Δύο αμερικανικές μηχανές έλκουν 12 βρετανικά βαγόνια σε μια γραμμή της Αυστρίας… Σε αυτή την αποστολή καλείστε να διανύσετε όλο το διαθέσιμο μήκος της γραμμής, εκτελώντας το τοπικό δρομολόγιο κάποιο ανοιξιάτικο απόγευμα. Ο συρμός σας αποτελείται από 2 ισχυρές μηχανές SD40-2 και 12 επιβατάμαξες, που στις προεγκατεστημένες αποστολές έλκονται από μηχανή Class 50. Θα σταματήσετε σε όλους τους σταθμούς και τις στάσεις της γραμμής, ενώ σε ορισμένους σταθμούς θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε την παρακαμπτήριο γραμμή αντί της κύριας, προσέχοντας να μην υπερβείτε την ταχύτητα των 25mph κατά τη δια της παρακαμπτηρίου διέλευσή σας από τα κλειδιά. Κατά τη διάρκεια της αποστολής προβλέπεται να συναντήσετε 8 αντιθέτως κινούμενα τρένα, είτε σε διπλή γραμμή, είτε σε διασταύρωση. Το δρομολόγιο είναι μάλλον «σφιχτό» παρά «χαλαρό» ως προς τους χρόνους διαδρομής, οπότε ίσως χρειαστεί να ταξιδεύετε για αρκετή ώρα με καθυστέρηση λίγων λεπτών, το δε βάρος του συρμού σε μερικούς ανηφορικούς σταθμούς σίγουρα θα σας παιδέψει κάπως. Η αποστολή εκκινεί στις 1600, είναι μέτριας δυσκολίας και διαρκεί περίπου 1.55’.

 

Ø    Ένα βροχερό μεσημέρι, ο εκδρομικός συρμός που αποτελείται από μια ατμάμαξα τύπου 310 ξεκινά από το Otzthal με προορισμό τα ορεινά. Το ταξίδι κυλά ευχάριστα, μέχρι που στο σταθμό του Shonwies η ατμάμαξα παθαίνει βλάβη. Ο συρμός παραμένει ακινητοποιημένος στη 2η γραμμή του σταθμού, αναμένοντας βοήθεια… Η βοήθεια βρίσκεται στον κοντινό σταθμό του Landeck: πρόκειται για μια μηχανή SD40-2, που θα κληθεί να αποσύρει την προβληματική ατμάμαξα και να οδηγήσει το συρμό ως τον St. Anton, όπου βρίσκεται η κοντινότερη λειτουργική ατμάμαξα. Δική σας αποστολή είναι να οδηγήσετε με ασφάλεια τη δηζελάμαξα, εκτελώντας όλους τους απαραίτητους ελιγμούς. Εκκινείτε από μια μόρτα του Landeck και (χωρίς να υπερβείτε τα 15mph, που είναι το όριο ταχύτητας για ελιγμούς στη γραμμή αυτή) με αλλαγή κατεύθυνσης κινείστε ολοταχώς προς το Shonwies. Σε ανοιχτή γραμμή, η μέγιστη ταχύτητα της μηχανής είναι 65mph, όμως… ο σημαφόρος εισόδου του Shonwies είναι κλειστός! Σταθμεύετε προ σημαφόρου, όπως προβλέπεται, και με το πλήκτρο tab ζητάτε γραμμή ελεύθερη, οπότε με ταχύτητα ασφαλείας εισέρχεστε στο σταθμό. Αφού συνδεθείτε με το συρμό (το μενού σύνθεσης συρμού, που εμφανίζεται με το πλήκτρο F9, σίγουρα θα σας φανεί χρήσιμο), αλλάζετε κατεύθυνση και με μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα 25mph επιστρέφετε στο Landeck. Εκεί, αφού εντοπίσετε που βρίσκεται το Landeck siding 3, αποσυνδέετε τα επιβατικά βαγόνια και (με δικούς σας χειρισμούς στα κλειδιά) οδηγείτε στην εν λόγω γραμμή την ατμάμαξα. Αφού η απόσυρση ολοκληρωθεί, η μηχανή ξανασυνδέεται με τα επιβατικά βαγόνια και, με μια μικρή στάση στο Landeck, συνεχίζει το χωρίς στάση ταξίδι της προς τον St. Anton, κατά τη διάρκεια του οποίου η ταχύτητα δε θα πρέπει να υπερβαίνει τα 35mph. Στο τέρμα, η ατμάμαξα σας περιμένει… Η αποστολή εκκινεί στις 1447, αξιολογείται ως εύκολη και διαρκεί περίπου 55’.

 

 

*      Διαδρομή Marias Pass

Ø    Όπως κάθε μεσημέρι, η επιβατική ταχεία εκτελεί το δρομολόγιο μεταξύ Shelby και Whitefish, σταθμεύοντας ενδιάμεσα στους σταθμούς Cutbank, Glacier Park και Belton, τους μόνους της διαδρομής που εκτελούν και υπηρεσία επιβατών. Για την επαρκή έλξη του συρμού στα ανηφορικά τμήματα, έχουν επιστρατευτεί δύο ισχυρές μηχανές Class 50, που έλκουν 8 επιβατάμαξες. Η γραμμή είναι πολύ απασχολημένη: κατά τη διάρκεια της διαδρομής σας, προβλέπεται να συναντηθείτε με 15 αντιθέτως κινούμενα τρένα, εκ των οποίων τα 14 είναι εμπορικά και με όσα εξ’ αυτών κάνετε διασταύρωση, είναι υποχρεωμένα να σας περιμένουν. Σε κάποιες περιπτώσεις θα χρειαστεί να περάσετε μερικά κλειδιά δια της παρακαμπτηρίου· μειώστε έγκαιρα την ταχύτητά σας στα 25mph. Η αποστολή εκκινεί εν κινήσει στις 1430, είναι μέτριας δυσκολίας και διαρκεί περίπου 3.10’.

 

Ø    Είναι πρωΐ στο Essex και δύο μηχανές τύπου GP38-2 εκτελούν την υπηρεσία ελιγμών. Το πρόγραμμά τους για αυτή την ημέρα έχει ως εξής: οι μηχανές ξεκινούν από το Essex Pit Siding 1 και προχωρούν μέχρι το πρώτο κλειδί που βρίσκουν· εκεί, πραγματοποιείται αναστροφή (το κλειδί, όπως και όλα τα κλειδιά της αποστολής ρυθμίζονται αυτόματα) και τελικώς συνδέονται με πέντε εμπορικά βαγόνια διαφόρων τύπων· ξανά αναστροφή και μέσω των κατάλληλων αλλαγών, τα βαγόνια αυτά τελικώς οδηγούνται στο Essex Siding 6 και εκεί κόβονται· οι μηχανές συνεχίζουν μέχρι το πρώτο κλειδί που βρίσκουν, κάνουν αναστροφή και επιστρέφουν πίσω, μέχρι να βρουν τα κλειδιά που θα τις οδηγήσουν στη γραμμή ανόδου· πάλι αναστροφή και τελικώς μετάβαση μέχρι το τρίγωνο του Essex, ώστε να γίνει αναστροφή μετώπου των μηχανών· αυτές με μερικά μπρος – πίσω τελικώς συνδέονται με ένα μικρό συρμό βαγονιών υγρών καυσίμων, που βρίσκεται στο Essex Siding 3· τελικώς, αυτά τα βαγόνια οδηγούνται στο Essex Pit Siding 2 και η αποστολή ολοκληρώνεται. Αν όλα αυτά σας φάνηκαν πολύ μπερδεμένα, ανοίξτε το Track Monitor με το πλήκτρο F4, όπου φαίνονται όλα τα κλειδιά και τα σημεία αναστροφής των μηχανών. Επίσης, χρήσιμα θα σας φανούν και το πλάνο της εκάστοτε σύνθεσης του συρμού, που εμφανίζεται με το πλήκτρο F9, καθώς επίσης και ο πίνακας κατάστασης των κλειδιών, που εμφανίζεται με το πλήκτρο F8. Η αποστολή εκκινεί στις 1010, είναι εύκολη και διαρκεί περίπου 20’.

 

Ø    Κάθε πρωΐ, ένας συρμός από 13 βυτιοφόρα μεταφέρεται από το Cutbank στο Oil Spur. Μόνο που σήμερα είστε κάπως άτυχοι: ενώ το δρομολόγιο προβλέπει έλξη από Δ/Η Dash 9, σήμερα διατίθεται μηχανή SD40-2, με περίπου 32%χαμηλότερη ισχύ. Έτσι, όχι μόνο μετά τις αλλαγές εξόδου του Cutbank θα κινείστε με τέρμα γκάζι στα 22mph, αλλά –το κυριότερο– θα πρέπει μετά το κλειδί του Oil Spur να συνεχίσετε μέχρι μετά τα επόμενα φωτοσήματα, αφού σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν αδύνατο μετά την αναστροφή του συρμού να κινηθείτε στην ανηφοριά. Κατά την έναρξη της αποστολής, η μηχανή βρίσκεται σε μια παρακαμπτήριο, οπότε θα κάνετε κάποιες «μεταβολές» μέχρι να συνδεθείτε με τα βαγόνια. Όλη η πορεία σας απεικονίζεται στο Track Monitor, τα δε κλειδιά ρυθμίζονται χωρίς δική σας παρέμβαση, ενώ όσων από αυτά περάσετε δια της παρακαμπτηρίου πρέπει να προηγηθεί επιβράδυνση του συρμού στα 25mph. Η αποστολή εκκινεί στις 815, είναι εύκολη και διαρκεί περίπου 25’.

 

Ø    Απόψε, λίγο πριν τα μεσάνυχτα, τρεις συνδεδεμένες μηχανές Dash 9 εκκινούν από το Red Eagle και καταλήγουν στην περιοχή του Summit, αφού πρώτα συνδεθούν με 31 συνολικά εμπορικά βαγόνια. Από αυτά, τα πρώτα 17 βρίσκονται στη 2η γραμμή του Red Eagle, ενώ δύο σειρές των επτά βαγονιών η καθεμιά στην 3η και την 4η παρακαμπτήριο του Essex. Θα πρέπει να συνδέσετε τις μηχανές με αυτές τις σειρές βαγονιών, με τη σειρά που σημειώνονται (για περισσότερες λεπτομέρειες ανοίξτε το μενού Work Order πατώντας το πλήκτρο F11). Οι μηχανές είναι αρκούντως ισχυρές για να τραβήξουν τον βαρύ συρμό, όμως σε κάποια σημεία προβλέπεται να κινήστε με τέρμα γκάζι με λιγότερα από 15mph… Πρέπει, επίσης, να ρυθμίζετε μόνοι σας τα κλειδιά που χρειάζονται για την πραγματοποίηση των ελιγμών (τα κλειδιά που καθορίζουν την πορεία του συρμού ρυθμίζονται αυτόματα – μην ξεχνάτε να επιβραδύνετε στα 25mph πριν από τη διέλευση δια της παρακαμπτηρίου). Κατά τη διάρκεια της αποστολής προβλέπεται να συναντηθείτε με 4 αντιθέτως κινούμενους εμπορευματικούς συρμούς. Η αποστολή εκκινεί στις 2255, είναι μέτριας δυσκολίας και διαρκεί περίπου 1.15’.

 

Ø    Είναι πρωΐ στο Glacier Park και κάποια βαγόνια πρέπει να μεταφερθούν στις εκατέρωθεν παρακαμπτηρίους του Spotted Robe και του Bison. Για την επαρκή έλξη στα ανηφορικά τμήματα, έχει εξασφαλιστεί μια ισχυρή μηχανή Dash 9. Η αποστολή αρχίζει με τη μηχανή εν κινήσει· στο Hole Track, θα πρέπει να συνδεθείτε διαδοχικά με δύο σειρές βαγονιών, τις οποίες και θα οδηγήσετε στη μόρτα του Spotted Robe. Η μηχανή επιστρέφει στο Glacier Park, διασταυρώνεται με ένα συρμό βυτιοφόρων, πραγματοποιεί αναστροφή στο τρίγωνο (κατά τη χρήση του Glacier Park Wye, θα πρέπει να μην απομακρυνθείτε από το κλειδί)  και κατευθύνεται στη μόρτα που βρίσκεται μπροστά από το σταθμό του Glacier Park· εκεί, συνδέεται με 11 εμπορικά βαγόνια, τα οποία πρέπει να μεταφερθούν στην παρακαμπτήριο του Bison. Πρέπει να προσέξετε το γεγονός ότι η εν λόγω παρακαμπτήριος, αφ’ ενός είναι πολύ ανηφορική, αφ’ ετέρου είναι τόσο μικρού μήκους, που μόλις και μετά βίας χωράει τα 11 βαγόνια. Αφού αποσυνδεθεί, η μηχανή επιστρέφει στο Glacier Park, διασταυρώνεται με άλλον έναν εμπορικό συρμό, κινείται ως την ταμπονιέρα του Glacier Park Wye και η αποστολή τερματίζεται. Εκτός των άλλων, θα πρέπει να χειρίζεστε και τα κλειδιά που οδηγούν στις μόρτες (όλα τα άλλα κλειδιά ρυθμίζονται αυτόματα)· η διέλευση από τα κλειδιά δια της παρακαμπτηρίου θα πρέπει να γίνεται με ταχύτητα όχι μεγαλύτερη των 25mph, με εξαίρεση τα κλειδιά του τριγώνου στο Glacier Park, όπου λόγω των πολύ κλειστών καμπυλών, δεν πρέπει να υπερβείτε τα 15mph. Η αποστολή εκκινεί στις 800, είναι μέτριας δυσκολίας και διαρκεί περίπου 45’.

 

Ø    Η ώρα είναι 1047 στο Whitefish και η τρίωρη αποστολή σας για σήμερα είναι μάλλον δύσκολη, μιας και με μια μηχανή Dash 9 θα πραγματοποιήσετε ελιγμούς σε 7 σταθμούς. Κατά την εκκίνηση, η μηχανή βρίσκεται σε μια μόρτα του Whitefish και, αφού κινηθεί για λίγο προς τα εμπρός, κάνει μεταβολή και προσδένεται με δύο σειρές εμπορικών βαγονιών, που βρίσκονται στο Siding 1 και το Siding 2. Αφού παραλάβει αυτά τα βαγόνια, μπορεί πλέον να ξεκινήσει. Προσέχοντας να μη διέλθετε ανάποδα από πτέρνα στο κλειδί εξόδου του Whitefish (είναι απαραίτητη η προβολή του Track Monitor και του πίνακα των κλειδιών), μπαίνετε στη γραμμή προς τους Columbia Falls, όπου θα πρέπει να κάνετε κάποιους ελιγμούς για να παραλάβετε άλλα 7 εμπορικά βαγόνια και ακολούθως να συνεχίσετε προς τα ανατολικά.  Στο σταθμό του Coram θα αφήσετε τα τελευταία 13 βαγόνια σας στη μόρτα και ακολούθως θα συνεχίσετε (θα πρέπει να ρυθμίσετε χειροκίνητα το κλειδί της μόρτας) προς το Belton, στην παρακαμπτήριο του οποίου θα αφήσετε τα τελευταία 10 βαγόνια. Η μηχανή και τα εναπομείναντα βυτιοφόρα συνεχίζουν ως το Siding 6 του Essex. Εκεί, η μηχανή αποσυνδέεται, μπαίνει στην κύρια γραμμή, επιστρέφει στα κλειδιά (υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για αυτή τη διαδικασία μέσα στο Track Monitor), μπαίνει στην «αντίθετη» γραμμή και τελικώς κάνει αναστροφή στο τρίγωνο, όπου συνδέεται και με άλλη μια μηχανή Dash 9. Οι δύο αυτές μηχανές συνδέονται διαδοχικά με τρεις σειρές βαγονιών (τα κλειδιά των ελιγμών αυτών ρυθμίζονται χειροκίνητα) και αναχωρούν για το ταξίδι της επιστροφής. Στο Red Eagle γίνεται μια ενδιάμεση στάση για την αποσύνδεση των τελευταίων 6 βαγονιών και το ταξίδι συνεχίζεται ως το Conkelly, όπου η δεύτερη Δ/Η (αυτή που παρελήφθη στο Essex) προσδένεται σε μια σειρά εμπορικών βαγονιών που είναι σταθμευμένα στη μόρτα του σταθμού. Τελικά, η αρχική μηχανή με τα βαγόνια της συνεχίζει, στους Columbia Falls «στρίβει» προς Kalispell και οδηγείται σε μια μόρτα, όπου η αποστολή τερματίζεται. Καθ’ όλη τη διάρκεια της αποστολής εμφανίζονται καθοδηγητικά μηνύματα στην οθόνη, ενώ συνίστανται τακτικές «επισκέψεις» στο μενού Work Order, όπου φαίνεται αναλυτικά το ποια βαγόνια πρέπει να συνδεθούν ή να αποκοπούν σε κάθε σταθμό. Όσον αφορά στη χρήση της γραμμής, προβλέπεται να συναντηθείτε με έξι αντιθέτως κινούμενους συρμούς. Η αποστολή εκκινεί στις 1047, αξιολογείται ως δύσκολη και διαρκεί περίπου 3.00’.

 

Ø    Ένα βροχερό φθινοπωρινό απόγευμα, ανεβαίνετε στα χειριστήρια μιας μηχανής GP38-2 με προοπτική να μεταφέρετε κενά βαγόνια ξυλείας από το Cutbank στο Glacier Park και ακολούθως να οδηγήσετε ήδη φορτωμένα βαγόνια από το Glacier Park. Αρχικά, από μια μόρτα του Cutbank συνδέεστε με μια σειρά επτά κενών βαγονιών (μέσα από το Track Monitor μπορείτε να βλέπετε την ακριβή σας πορεία). Αφού περιμένετε για διασταύρωση στο τελευταίο κλειδί του Cutbank, οδηγείτε τα κενά βαγόνια στη μόρτα που βρίσκεται μπροστά από το σταθμό του Glacier Park. Μόνο που σήμερα υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα… λόγω βλάβης στο τελευταίο κλειδί του Glacier Park προς Bison, είναι αδύνατη η πλήρης αναστροφή του συρμού για την είσοδο στη μόρτα· το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να οδηγήσετε ένα-ένα τα βαγόνια στη γραμμή αυτή (η απόσταση μεταξύ του κλειδιού της μόρτας και του φωτοσήματος που καλύπτει το χαλασμένο κλειδί χωράει μόλις και μετά βίας τη μηχανή και ένα βαγόνι). Αφού ολοκληρώσετε αυτή τη διαδικασία, κινείστε ως το τρίγωνο, όπου και πραγματοποιείτε αναστροφή, ώστε να συνδεθείτε κανονικά με τα φορτωμένα βαγόνια που βρίσκονται στην άλλη μόρτα του σταθμού (περισσότερες λεπτομέρειες αναγράφονται στο μενού Work Order). Η διαδικασία των ελιγμών έχει ολοκληρωθεί, αλλά εσείς δε μπορείτε να φύγετε ακόμα: ένας μεικτός εμπορικός συρμός με κατεύθυνση προς Whitefish πλησιάζει στο Glacier Park και εσείς οφείλετε να του παραχωρήσετε προτεραιότητα, παραμένοντας πίσω από το φωτόσημα προς Spotted Robe. Άμα τη διελεύσει του συρμού αυτού, δεν έχετε τίποτα άλλο να κάνετε, παρά να οδηγήσετε τα βαγόνια σας στην ίδια γραμμή του Cutbank, από την οποία παραλάβατε τα κενά βαγόνια, ώστε η αποστολή σας για σήμερα να ολοκληρωθεί. Καθ’ όλη τη διάρκεια της αποστολής, θα πρέπει να οδηγείτε κατά τρόπο ομαλό το συρμό, φροντίζοντας να επιβραδύνετε έγκαιρα στα 25mph πριν από κάθε διέλευση δια της παρακαμπτηρίου (απαιτείται πρόσθετη ελάττωση ταχύτητας στα κλειδιά του τριγώνου του Glacier Park, όπου η επιτρεπόμενη ταχύτητα ανέρχεται σε 15mph). Η πορεία σας είναι εκ των προτέρων καθορισμένη, με εξαίρεση τα κλειδιά στις μόρτες του Glacier Park, τα οποία καλείστε να ρυθμίζετε χειροκίνητα. Η αποστολή εκκινεί στις 1520, είναι μέτριας δυσκολίας και διαρκεί περίπου 2.20’.

 

Ø    Τι θα γινόταν, άραγε, αν ένας μεγάλος εμπορευματικός σταθμός, όπως το Whitefish, λόγω αμέλειας έμενε ξαφνικά χωρίς καύσιμα; Χάος… Αλλά για καλή μας τύχη, στο σταθμό του Essex υπάρχουν 4 πλήρη βαγόνια με πετρέλαιο. Με μόλις 40 γαλόνια πετρελαίου στις δεξαμενές της, μια μηχανή GP38-2 με ένα υπηρεσιακό όχημα θα κληθεί να μεταβεί ως το Essex για να παραλάβει τα πλήρη βαγόνια και να τα μεταφέρει στο Whitefish. Κι εδώ είναι η δυσκολία: ο συρμός πρέπει να κινείται πάντα με τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα, ώστε να επιστρέψει το συντομότερο δυνατό στη βάση του, αλλά με φειδώ στο γκάζι, ώστε να προλάβει να φτάσει στο Essex, προτού εξανεμιστούν τα καύσιμά του. Χωρίς την εκτέλεση κάποιου ελιγμού και χωρίς την προσθήκη ή αποκοπή οχημάτων, καλείστε να οδηγήσετε τη μηχανή ως το τρίγωνο αναστροφής του Essex (όπου θα γίνει η αναστροφή της μηχανής – αλλά η δική σας εικονική αποστολή έχει ήδη ολοκληρωθεί…). Η αποστολή εκκινεί στις 1127, είναι μέτριας δυσκολίας και διαρκεί περίπου 1.00’.

 

Ø    Ο καιρός στη Montana είναι βροχερός και η δική σας αποστολή σήμερα είναι μακροσκελής. Μια μηχανή τύπου Dash 9 έχει εκκινήσει από το Whitefish με ρότα προς Kalispell για να παραλάβει κάποια εμπορικά βαγόνια με προορισμό το Browing και το Shelby, αφού προηγουμένως διευθετήσει επί τη ευκαιρία κάποια βαγόνια στους West Columbia Falls· εκεί την παραλαμβάνετε και με χαμηλή ταχύτητα επιστρέφετε στην κύρια γραμμή, όπου αντιστρέφετε πορεία. Το πρώτο φωτόσημα είναι δυστυχώς εκτός λειτουργίας, αναγκάζοντάς σας να ακινητοποιηθείτε εμπρός του και να αιτηθείτε γραμμή ελεύθερη με το πλήκτρο Tab. Αφού το αίτημά σας εγκριθεί, συνεχίζετε προς Kalispell, τηρώντας τα όρια ταχύτητας στα κατηφορικά τμήματα. Στην παρακαμπτήριο γραμμή Chip Spur σας περιμένει ένας συρμός, αποτελούμενος από 40 βαγόνια μεταφοράς τσιμέντου, συνολικού βάρος 4’800tn και δύο μηχανές Dash 9. Προσδεθέντες σε αυτόν, αναστρέφετε πορεία, κινούμενοι προς τα ανατολικά. Το βάρος του συρμού είναι τέτοιο, που οι ισχυρές ανωφέρειες θα καταστήσουν αδύνατη την κίνηση του συρμού σας, όμως οι μόνες διαθέσιμες Δ/Η βρίσκονται στην 3η γραμμή του Belton. Αφού, με δικούς σας χειρισμούς των κλειδιών, τις συνδέσετε στο μέσο περίπου του συρμού σας, ώστε να κατανέμονται ευνοϊκότερα οι καταπονήσεις των αγκίστρων, συνεχίζετε το ταξίδι σας υπό καταρρακτώδη βροχή. Ο ουρανός σταδιακά σουρουπώνει και έχει πια σκοτεινιάσει εντελώς όταν φτάνετε στο Browning, στην παρακαμπτήριο του οποίου πρέπει να αφήσετε τα τελευταία 10 βαγόνια, καθώς και τη Δ/Η ουράς, προσέχοντας να εξασφαλίσετε τις στάντζες των δύο αιχμών της παρακαμπτηρίου. Τα υπόλοιπα 30 βαγόνια, ελκόμενα από τις 4 εναπομείνασες Δ/Η συνεχίζουν μέχρι τη διαλογή του Shelby, στην οποία η αποστολή τερματίζεται. Το δικό σας έργο είναι αρκετά δύσκολο, μιας και θα πρέπει να εξασφαλίζετε την ομαλή και ασφαλή πέδηση του βαρέος αυτού συρμού και την ελαχιστοποίηση της καταπόνησης των αγκίστρων. Η αποστολή εκκινεί στις 1606, αξιολογείται ως δύσκολη και διαρκεί περίπου 4.20’.

 

 

*      Διαδρομή Settle & Carlisle Line

Ø    Μια απλή αποστολή στην πιο εύκολη διαδρομή του Train Simulator καλείστε να διεκπεραιώσετε αυτή τη φορά. Μια αμερικάνικη μηχανή GP38-2 έλκει τέσσερα αυστριακά βαγόνια σε ένα τοπικό δρομολόγιο, κατά τη διάρκεια του οποίου θα πρέπει να εκτελέσετε όλες τις στάσεις. Προβλέπεται να συναντηθείτε με 3 αντιθέτως ερχόμενους συρμούς, πριν τελικώς καταλήξετε σε μια από τις αποβάθρες του Carlisle. Προσέξτε να μην υπερβαίνετε τα 65mph (είναι η μέγιστη ταχύτητα που «σηκώνει» η μηχανή) και τα 30mph μέσα στο Carlisle. Η αποστολή εκκινεί στις 1315, είναι εύκολη και διαρκεί περίπου 1.25’. Λόγω απουσίας των αναγκαίων αρχείων εσωτερικής διαμόρφωσης των βαγονιών, το πλήκτρο 5 δε θα υπακούει.

 

 

 

Επιστροφή στην κεντρική σελίδα

Μετάβαση στην Τεκμηρίωση της ιστοσελίδας